Program GROWdigital je sestavljen iz 4 skupinskih izobraževanj s področja digitalnega marketinga in individualnih treningov, na katerih udeleženci dobijo pomoč pri konkretni izdelavi strategije nastopa na digitalnih kanalih in povečanja prodaje preko digitalnega marketinga.
Program je torej sestavljen iz dveh delov, ki se med seboj povezujeta:
1. del programa: Brezplačna skupinska izobraževanja
Program GROWdigital se prične s sklopom štirih skupinskih izobraževanj, kjer vrhunski predavatelji s področja digitalnega marketinga podajo temeljno znanje na tem področju. Izobraževanja zajemajo naslednje štiri delavnice:
- Uvod v digitalni marketing
- Oglaševanje na Google-u
- Oglaševanje na Facebook-u in drugih družbenih medijih
- Spletna analitika in merjenje doseganja ciljev
Izobraževanja so popolnoma prilagojena za podjetja v začetnih fazah rasti z mednarodnimi ambicijami. Po izobraževanju udeleženci prejmejo tudi gradiva.
2. del programa: brezplačni individualni treningi
Prejemniki sredstev P2, SK75 ali SI-SK se poleg zgoraj naštetih izobraževanj lahko vključijo tudi v drugi del programa GROWdigital, kjer v okviru individualnega svetovanja prejemejo brezplačno celovito pomoč pri izvajanju digitalnega marketinga.
Brezplačno individualno svetovanje zajema konkretno izdelavo strategije nastopa na digitalnih kanalih, vključno z:
- izborom optimalnih digitalnih kanalov,
- podporo pri oblikovanju marketinških sporočil za različne oglase (oblikovanje oglasov, priprava vsebin za oglase ipd.)
- podporo pri nastavitvi in zagonu akcij digitalnega marketinga,
- nastavitve analitike in merjenje ciljev digitalnega marketinga.
Z individualnim svetovanjem se želi v okviru programa pomagati, da podjetja konkretno povečajo število generiranih “leadov” in prodajo preko digitalnih kanalov, prav tako pa tudi izboljšate svoja prodajna gradiva in pristope na digitalu.
V okviru programa GROWdigital podjetjem pripada do 20 ur brezplačnih individualnih treningov z enem izmed izbranih mentorjev. V individualnih treningih lahko sodelujejo zgolj podjetja, ki so se udeležila skupinskih delavnic.
Druge pomoči in usposabljanja: