Program Push2start je namenjen prejemnikom zagonske spodbude P2. V petih praktično usmerjenih vsebinskih sklopih omogoča, da postavijo trdne temelje hitrorastočega globalnega podjetja in vstopijo na trg v najkrajšem možnem času z največjo možno hitrostjo.
Ta področja so:
- Koordinacija – analiza ključnih elementov podjetja
- Agilnost – izgradnja agilne organizacije, ki temelji na podatkih (»data-driven«)
- Učenje – moč zgodnjih uporabnikov
- Prototipiranje – izkoriščanje prednosti MVP-ja
- Učinkovitost – izkoriščanje potenciala digitalnih poti
Podrobnejša predstavitev
vsebine programa
Koordinacija – analiza ključnih elementov podjetja
Za uspešno načrtovanje je pomembno poznavanje stanja ključnih elementov podjetja ter umestitev na dinamično časovnico z jasno določenimi mejniki in prednostnimi nalogami. Ta korak je najpogosteje zanemarjen, kar povzroča težave, nejasnosti in zmedo v poslovanju.
Agilnost – izgradnja agilne organizacije, ki temelji na podatkih (»data-driven«)
Drugi sklop je namenjen pridobivanju znanj in veščin ter primerom dobre prakse, ki bodo vaše podjetje spremenili v hitro in agilno organizacijo s sposobnostjo maksimalnega učenja in sprejemanja odločitev na podlagi zbranih podatkov in ključnih metrik.
Učenje – moč zgodnjih uporabnikov
Tretji sklop je namenjen načinom iskanja in validacije ključnih predpostavk, povezanih z vašimi zgodnjimi uporabniki in/ali kupci. Usvojili boste tehnike in metode, ki vam bodo omogočale sistematično izkoriščanje vrednosti vaših zgodnjih uporabnikov z namenom kasnejšega učinkovitega nagovarjanja širše skupine uporabnikov in kupcev.
Prototipiranje – izkoriščanje prednosti MVP-ja
Četrti sklop je namenjen oblikovanju in izvajanju strategije razvoja produkta, ki vas bo v najkrajšem času in z najmanj stroški pripeljala od prve ideje do pravega produkta, ki ga bodo uporabniki oboževali, ter omogočala učinkovito prilagajanje produkta po meri uporabnikov.
Učinkovitost – izkoriščanje potenciala digitalnih poti
Peti modul je posvečen uporabi sodobnih pristopov, tehnik in orodij digitalnega marketinga, ki vam omogočajo tesen stik s trgom, zbiranje povratnih informacij ter natančno in usmerjeno komuniciranje z vašim tarčnim segmentom. Naučili se boste postaviti prodajni lijak ter z različnimi orodji oblikovati učinkovit in kar se da avtomatiziran proces zbiranja in nagovarjanja uporabnikov ter konvertiranja teh v donosne kupce in navdušene ambasadorje.
5 razlogov, zakaj v push2start program
- Prilagojen vašim potrebam – program temelji na analizi stanja in potreb vašega podjetja. Del programa je tako prilagojen vašim potrebam.
- Naravnan k rezultatom – cilj praktičnega programa je implementacija znanja in orodij v prakso z namenom izboljšanja poslovnih rezultatov in načina dela.
- Akcijski dokument s ključnimi KPI-ji, ki ga v programu izdela vsako podjetje, vam bo v podporo pri sprejemanju odločitev in poslovanju.
- PeerPressure – vsako podjetje v programu prejme podjetnika, t. i. sparing partnerja, ki ga izziva v programu in po njem ter ga spodbuja k uresničevanju v akcijskem načrtu zastavljenih ciljev.
- Administrativna strokovna podpora – vsako podjetje v programu prejme skrbnika
Štiri načela na katerih temelji program
- Soustvarjanje in prilagajanje programa glede na identificirane potrebe sodelujočih podjetij
- Izmenjava izkušenj in dialog namesto monotonih enosmernih predavanj
- Praktični primeri iz prve roke namesto suhoparne in že slišane teorije
- Uporaba orodij, tehnik, delovnih listov, ki jih lahko že jutri uporabite pri svojem delu
Interaktivna orodja
Za učinkovito delo bomo v programu push2start uporabljali sodobna orodja, ki omogočajo sodelovanje, hitro komunikacijo in napredno učenje.
- LinkedIn Groups predstavlja komunikacijsko jedro udeležencev programa push2start.
- Miro, v svetu številka 1, je orodje za vizualizacijo in učenje.
- Google Docs za odlaganje datotek in interaktivno ustvarjanje dokumentov.
- Zoom je platforma za videokomuniciranje.
Potek programa
- Analiza posameznega podjetja
- Aktivna udeležba v vsebinskih sklopih programa in izgradnja akcijskega dokumenta.
- »Peer feedback« – na mesečni ravni se organizirajo kratki klici med podjetniškimi »pari«, ki se oblikujejo znotraj programa. Klici so namenjeni poročanju o napredku in medsebojnem sodelovanju med udeleženci. So neformalna srečanja, ki niso obvezna, so pa se v preteklosti izkazala za najučinkovitejšo metodo za napredovanje.
- Povratna informacija mentorja – v program bodo vključeni tudi podjetniški mentorji, ki bodo sodelovali pri reševanju vaših izzivov.
Druge pomoči in usposabljanja: