Mentorji

Samo Geršak

Tinktank 9
Strokovnjak za marketing in prodajo, prejemnik številnih slovenskih in tujih nagrad za komunikacijo.

Samo je kreativni direktor v neodvisnem komunikacijskem studiu Tinktank 9 (prej Delikatesa komunikacije) in mentor startupom ter majhnim podjetjem. Njegova močna področja so komunikacijske kampanje, komunikacijsko čiščenje (vse, kar ustanovitelji ali podjetniki vedo, pa jim je težko povedati v 25 besedah ali manj in tako izgubljajo priložnosti pri investitorjih in v prodaji) ter strateško svetovanje (growth hacks, prodaja).

 

V startupu Lock&Charge je skrbel za marketing in prodajo (produkt električna ključavnica za flote električnih koles, upravljana s pametnim telefonom), komunikacijsko strategijo, PR, “investors pitch”.

 

Pred tem je več kot 20 let deloval kot kreativni direktor v mednarodnih komunikacijskih agencijah Formitas BBDO and Luna TBWA, kjer je delal z naročniki, kot so Simobil, Krka, Nissan, Citroen, Spar, NLB, Microsoft, ENI Adriaplin, Ministrstvo za promet, Ministrstvo za kmetijstvo, Tilia, Bayer, Hervis, American Express … Prejel je več kot 50 mednarodnih in slovenskih nagrad za komunikacijo: EFFIE – nagrada za učinkovitost v marketinških komunikacijah, Zlati boben, mednarodni festival kreativnosti, Top Ten Disruption Award – TBWA izbor kampanj leta, SEMPL – mednarodni medijski festival, BalCannes – regionalna nagrada za kreativnost, SOF – slovenski festival kreativnosti, MM award – nagrada Marketing Magazina za kreativno odličnost. 

 

V zadnjih letih je svetoval podjetjem Waboost, Remigo in Codebrainer.

Izkušnje v industrijah
Marketing in oglaševanje
Izkušnje s tipom trga
B2B
B2C
Ključne kompetence
Marketing in PR
Pitch
Dostopnost